Avtorizasiya
XXI əsr bacarıqları necə aşılanmalıdır?
Yeni bacarıqların əhəmiyyəti, bu istiqamətdə perspektivlər və inkişaf tendensiyaları nəzərdən keçirildi
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrinə qəbulla bağlı valideynlərin nəzərinə!
Paytaxt təhsili 2021-2022-ci tədris ilində
Maarifçilik missiyası verilmiş BİNA
“Məktəb mühiti dəstəkləyici olmalıdır”
İna Mullis: “Müəllimin başlıca vəzifəsi tədris etməkdirsə, ikinci vəzifəsi qiymətləndirmə aparmaqdır”
Valideynlərin nəzərinə!
7 saylı "ASAN xidmət" Mərkəzində təhsil xidmətləri
Təhsilin fəlsəfəsi
Bu, özünü təhsilin məqsədində ifadə edir
Kiçik Liseydən böyük Məktəbə
Bakı Avropa Liseyi - Avropa modeli, Azərbaycan nümunəsi
Universitetlərin əlçatan və balanslı müqayisəsi
Asiya universitetlərinin növbəti reytinqi açıqlanıb
Müəllimlərin işə qəbulu müsabiqəsində iştirak etmək istəyənlərin nəzərinə!
562 şagirdin buraxılış imtahanındakı nəticəsində dəyişiklik edilib
Şagirdlərin elektron yerdəyişməsi dayandırılır
Sevgi olarsa...
Övladlarımızın dost kimi yanlarında olmaqla xoş niyyətlərimizin qarşılığını alacağıq
BMU-İNHA ikili diplom proqramına növbəti tədris ili üzrə sənəd qəbuluna başlanılır
“Məqsədim tədqiqatçı kimi formalaşmaqdır”
Zərifə Osmanlı, Fransanın Monpelye Universitetinin doktorantı: “Beynəlxalq çərçivədə bu imkanı təmin edən təqaüd proqramları çox azdır”
Dövlət ümumi təhsil müəssisələrində (ümumi təhsil üzrə təhsilverənlərə münasibətdə digər dövlət təhsil müəssisələrində) işləyən təhsilverənlərin sertifikatlaşdırılması
SUAL-CAVAB
Müəllim hazırlığında qlobal çağırışlar
Finlandiya təcrübəsi hansı özəllikləri ilə seçilir?
“Qiymətləndirmə davamlı bir proses olmalıdır”
Dilan Viliam: “Qiymətləndirmə müəllimlərin öyrətdiyi və şagirdlərin mənimsədiyi arasında bağı, əlaqəni təmin edən körpü rolunu oynayır”